Ilmakuva kesäisestä Kalevan kaupunginosasta, jossa etualalla on Kalevan kirkko.

Seurakuntien tilojen vuokraaminen

Tampereen seurakuntien kirkot, seurakuntatalot, kappelit ja leirikeskukset ovat vuokrattavissa. Suuri osa tiloista sopii perhejuhlien, kuten hää- ja kastejuhlien, muistotilaisuuksien tai vaikkapa syntymäpäivien järjestämiseen.

Tilojen vuokraamisesta voi tiedustella alla olevalla lomakkeella tai puhelimitse arkisin 9–15 numerosta 03 219 0705. Kaste-, vihki- ja avioliiton siunaus -varauksen voi tehdä verkossa seurakuntien Katrina-varausjärjestelmällä.

Suunnitteletko perhejuhlaa – syntymäpäiviä, valmistujaisia tai rippijuhlia? Tilavarauksen voi nyt tehdä kätevästi verkossa seurakuntien Katrina-palvelussa.

Varaustiedustelut

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Hinnoittelu

• Tilan varaaminen kastetta, häitä, hautaan siunausta tai muuta kirkollista toimitusta varten on ev.lut. kirkon jäseniltä maksutonta.
  • Tilojen muusta käytöstä, esimerkiksi perhejuhlista, peritään vuokra, jonka suuruus riippuu tilaisuuden tyypistä. Ev.lut. kirkon jäsenille vuokrat ovat edullisempia, kuin muille käyttäjille.
  • Kirkkoja vuokrataan myös konserttikäyttöön.

Avainpalvelu

• Perhejuhlia varten varattujen tilojen avaimet voi noutaa Tampereen seurakuntien asiakaspalvelusta (avoinna ma-to kello 9–15, Näsilinnankatu 26)

Tilavarauksen peruuttaminen

• Tilavarauksen voi peruuttaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, p. 03 219 0705 tai asiakaspalvelu.tampere@evl.fi.