Kaksi aikuista ja yksi lapsi käsittelevät punaisia muuttolaatikoita ja lapsi  seisoo yhdessä laatikossa, taustalla tyhjä siisti huone., joka vaikuttaa tyhjältä ja valoisalta; mahdollisesti muuttopäivänä tai siivouksen yhteydessä.

Seurakuntien vuokra-asunnot

Kaikki seurakuntayhtymän vapautuvat vuokra-asunnot ilmoitetaan ainoastaan oikotie.fi sivustolla. Ilmoituksissa näkyy vuokranantajana Tampereen evlutseurakuntayhtymä.

Haettavaksi ilmoitettuun asuntoon tulee tehdä hakemus Oikotiellä olevan ilmoituksen kautta. Tarkistamme hakijoiden luottotiedot – joten vain hakemuksen jätteneet ovat mukana asukasvalinnassa.

Emme pidä yllä hakijarekisteriä – Kun ilmoituksessa oleva asunto on vuokrattu eteenpäin, hakemus poistetaan.

Mikäli asut jo vuokralla seurakuntayhtymällä, voit jättää viestin alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse vuokraus.tampere@evl.fi.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.