Lapset, koululaiset ja perheet

Tampereen Eteläisen seurakunnan kouluikäisten sivut
Ekot

Harjun seurakunnan poika- ja tyttötyön sivut
Harjun lapset

Leku leijona seikkailee omilla sivuillaan
Leku Leijona

Messukylän seurakunnan kouluikäisten sivut
Melapset

Tuomiokirkkoseurakunnan kouluikäisten sivut
Tuomiokirkon koululaiset

Tervetuloa kymppileirin kotisivuille. Jos täytät tänä vuonna 10 vuotta, tämä on juuri Sinulle!
Kymppileirin sivusto

Tampereen ev.lut. seurakunta järjestää erilaisia kesäleirejä.
Leirikesän oma sivusto

Nuoret

Bittileiri on Tampereen ev.lut. seurakuntien yli 12-vuotiaille pojille järjestämä leiri, jossa harrastetaan yhdessä tietokoneita.
Bittileirin sivusto

Tampereen Eteläisen seurakunnan nuorten sivut
Etnut

Tampereen Harjun seurakunnan nuorten sivut
Harjun nuoret

Tampereen Messukylän seurakunnan nuorten sivut
All inn

Tampereen Tuomiokirkkoseurakunnan nuoristyön sivut
Katakombi

Tampereen rippikoulujen sivusto

Rippikoulut

Aikuiset

Sinkut-sivuston tarkoituksena on palvella Tampereen seudun yksin eläviä.

Tampereen sinkut

Uusi Verso on pääosin nuorista aikuisista muodostuva verkosto, joka painottaa yhteisöllisyyttä ja yhdessä tekemistä.

Uusi Verso

Messukylän kohtaamispaikka, lämminhenkinen, Raamattuun luottava avoin yhteisö.

Kohtaamispaikka

Pyhiinvaellukset ja retriitit ovat vetäytymistä hiljaisuuteen, niissä voit hetkeksi vetäytyä kiireisestä elämänrytmistä, arjen vaatimuksista ja hidastaa askellustasi.

Tutustu seurakuntamme retriitteihin ja pyhiinvaelluksiin

Yhteisöllisyys on aivan keskeinen osa Tuomasmessua. Kaipaamme yhteyttä, jotta emme olisi irrallisia, vieraantuneita ja yksinäisiä.

Tuomasmessu sivusto

Parisuhde

”Sanoin vain, että haluan ottaa hetken omaa aikaa ja lähden pyörälenkille. Sinä loukkaannuit, ennen kuin olin saanut edes lausettani loppuun. Väitit, etten halua viettää aikaa kanssasi ja pakenen läheisyyttä. Suututtaa! Taas ollaan monta päivää mykkäkoulussa. Mitä meille oikein tapahtuu? Miksi nykyisin kaikesta tulee riitaa?” Nettiparisuhdekurssi pareille, jotka haluavat lisätä keskinäistä ymmärrystä ja lähentyä toisiaan. Tunnekeskeinen nettiparisuhdekurssi

Kuorot

Cantionale on Tampereen tuomiokirkon kamarikuoro.
Cantionale

Ikäihmiset

Mummon Kammari on vapaaehtoisen vanhustyön keskus ja kaikenikäisille avoin kohtaamispaikka Tampereella. Lue lisää osoitteesta www.mummonkammari.fi

Kurssi- ja leirikeskukset

AitO-keskus sijaitsee luonnonkauniissa ja rauhallisessa ympäristössä Aitolahdella Näsijärven rannalla, noin 25 kilometriä Tampereen keskustasta.
Aitokeskus