Sydämen muotoinen lukko.

Perheneuvonnasta tukea ja apua

Ihmissuhteissa ei ole aina helppoa, joskus kriisit yllättävät voimakkuudellaan. Näissä tilanteissa tunnemme usein voimattomuutta ja riittämättömyyttä. Perheneuvonta tarjoaa ilmaista yksilö-, perhe- ja pariterapiaa sekä seksuaaliterapiaa. Lisäksi tarjoamme tukea eron käsittelyyn ja erosovittelupalveluita. Lue lisää palveluista.

Asiakkaaksi

• Puhelimitse 040 804 8100 (ma-pe klo 9–11) tai yhteydenottolomakkeella
  • Jonotusaika vaihtelee parista viikosta useampaan kuukauteen. Jonotuksen aikana voit tutustua maksuttomiin nettikursseihin.
  • Vastaanotot ovat yleensä arkisin klo 8–16. Käyntiosoite on Hämeenkatu 28 (4. kerros).
  • Keskustelut ovat luottamuksellisia ja ne käydään kasvokkain, puhelimessa, chatissa tai videopuheluna.

Ota yhteyttä perheneuvontaan, kun

• Parisuhteessa on ristiriitoja, eron uhkaa, väkivaltaa, hyväksikäyttöä, mustasukkaisuutta tai pettämistä
  • Perheenjäsenten väliset suhteet ovat tulehtuneet ja riidat raastavat perhettä tai ihmissuhdetta
  • Haluat pohtia lähisuhteisiin liittyviä asioita
  • Haluat tarkastella yksin tai yhdessä kumppanisi / kumppaniesi kanssa seksuaalisuuden kysymyksiä
  • Tarvitset tukea kasvatuspulmissa
  • Tarvitset tukea erosta selviytymiseen tai muuhun kriisiin.

Kenelle palvelu on tarkoitettu?

• Perheneuvontaan voi tulla yksin, kumppanin, kumppanien tai perheenjäsenten kanssa. Meille ovat tervetulleita niin sinkut kuin erilaisissa suhdemuodoissa elävät.
  • Runsaan kysynnän vuoksi perheneuvonta-aikoja joutuu jonottamaan. Otamme vakavasti jokaisen yhteydenottajan tarpeen, mutta joudumme priorisoimaan kiireellisiä tilanteita.
  • Nuorille aikuisille ja pikkulapsiperheille pyrimme tarjoamaan mahdollisuuksien mukaan nopeammin aikoja lyhytterapeuttisiin työskentelyihin.
  • Palvelemme Pirkanmaan alueella asuvia ihmisiä. Mahdollisuuden maksuttomaan palveluun tarjoaa seurakunnat.
  • Emme edellytä kirkon jäsenyyttä.

Chat-ajan varaaminen perheneuvojalle

Voit varata chat-ajan perheneuvojalle ilmoittamalla oman Skype-tunnuksesi perheneuvoja Nina Svedström-Koskiselle numeroon 040 804 8093. Chat-ajat ovat kestoltaan 30 min.

Perheneuvonnan tietoturvaselosteen löydät täältä.