Oppilaitostyö

Tervetuloa

Tampereen seurakuntien oppilaitostyön sivuille!

Tampereen seurakuntien oppilaitostyö

Me seurakuntayhtymän oppilaitostyöntekijät työskentelemme keskeisissä tamperelaisissa oppilaitoksissa ja palvelemme opiskelijoita että henkilökuntaa. Meidän kanssamme voitpuhua luottamuksellisesti elämän iloista ja murheista, sekä ikävistä että mukavista asioista ja vaikka ihan tavallisesta arjestakin. Lähtökohtana on ihmisenä kasvu ja sen tukeminen.

Haluamme tarjota myös kaikille turvallisen tilan riippumatta henkilön vakaumuksesta, sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta.

Erityisenä tehtävänämme on ylläpitää ja edistää kokonaisvaltaista opiskelu- ja työhyvinvointia, henkilökohtaisten elämäntaitojen kehittymistä sekä yhteisöllisyyden toteutumista oppilaitosympäristössä.

Voit pyytää oppilaitospappia myös toimittamaan esimerkiksi kodinsiunauksen, kasteen, vihkimisen tai hautaan siunaamisen.

Ota yhteyttä meihin puhelimitse, meilitse, piipahtamalla toimistollamme tai nappaamalla hihasta!